Loading...

POVABILO na moje novo motivacijsko, inspirativno ter zelo praktično predavanje “PRIJAZNO JE BITI PRIJAZEN”. Je za podjetja, ki verjamejo, da tim niso ljudje, ki samo delajo skupaj, ampak se spoštujejo, si zaupajo, jim je mar zase in drug za drugega.

Spoštovani.

Prijaznost je ponavadi povezana z iskreno mislijo in z iskrenim nasmehom. Vem, da vi to veste:)

Pa veste tudi, da se predšolski otrok v povprečju nasmeji 300-krat na dan, odrasla oseba pa samo 14-krat?

Zakaj odrasli ljudje “izgubimo” nasmeh?

Ko sem letos predavala več kot 1600 zaposlenim v različnih slovenskih podjetjih, sem začutila, da je razlog v tem, da ljudje pozabimo srčno skrbeti zase (s tem, kako (ne)prijazno se pogovarjamo s sabo) in hkrati srčno skrbeti za druge (pozabljamo, da vsak med nami bije svoje bitke). Moja želja je ljudem povedati, naj uporabijo svoj nasmeh, da spremenijo svet, in naj ne dovolijo, da svet spremeni njihov nasmeh!

Verjamem, da je za dobro vzdušje v delovnem okolju potrebno dobro vzdušje znotraj vsakega zaposlenega: (ne)nasmeh in (ne)prijaznost sta odraz našega notranjega sveta, povezanega z voljo do življenja in vsega lepega, kar nam je dano.

Zaradi vsega tega sem ustvarila predavanje “Prijazno je biti prijazen”.

Skozi to predavanje želim lljudi spomniti, da so vredni, videni in slišani, da je vredno živeti, delati s strastjo, biti prijazen, se večkrat nasmejati in ceniti dejstvo, da živimo v prekrasni deželi. Ki bi bila še bolj krasna, če bi bili ljudje v njej bolj prijazni do sebe in drugih in bolj pogumni v komunikaciji do sebe in drugih.

Hvaležna sem, da se mi je stotine zaposlenih zaupalo, a hkrati šokirana nad njihovimi odgovori “Zakaj je v podjetju premalo prijaznosti?”:

  1. “Ko bo višja plača, bom tudi jaz bolj prijazna!”
  2. “Pridem, oddelam svojih 8 ur, konec “ljubezni!”
  3. “Na tej firmi je bilo vedno tako, zakaj bi bilo zdaj drugače, če se jaz spremenim? Šef je kriv!”

Takšne besede zabolijo! A kljub vsemu verjamem, da s(m)o ljudje v osnovi dobri in obožujemo občutek pripadnosti timu, a smo hkrati prevečkrat nezadovoljni s sabo, kar se najhitreje začuti v odnosu do drugih.

Zato sem vsebino predavanja začrtala tako:

Predavanje je naravnano motivacijsko, vsebuje konkretne nasvete za boljšo komunikacijo s sabo in z drugimi. Izvedeno pa je na sproščen in duhovit način, v določenih delih z elementi stand-up komedije, saj si ljudje vsebine zapomnimo lažje in bolje, če so te prenesene v dobrem in pozitivnem vzdušju.

Dotaknem se teh tem:

  • Kaj narediti, ko vstanemo na levo nogo?
  • Kako narediti (svoj) svet bolj prijazen?
  • Katero vprašanje bi morali sebi in drugim zastavljati pogosteje?
  • Kako nas vidijo drugi in zakaj se do nas obnašajo tako kot se?
  • Zakaj je naše počutje bistvenega pomena za komunikacijo?
  • Kakšna so prepričanja Slovencev in kako jiih preseči?
  • Kako s komunikacijo vplivamo na sočloveka in iz česa so zgrajeni odnosi?

90-minutno predavanje Prijazno je biti prijazen govori o komunikaciji, ki je ključna za ustvarjanje dobriih medosebnih odnosov. Svet, v katerem živimo, namreč ne potrebuje več uspešnih, temveč več prijaznih ljudi.

Da bomo v letu 2019 vsi skupaj bolj prijazni in bolj pogumni, vam 90-minutno predavanje Prijazno je biti prijazen za vaš tim ponujam po ceni 800 EUR + DDV.

Termin prosim rezervirajte pri Vesni, ki skrbi za moj predavateljski urnik. Pokliči jo na: 031 781 156 ali ji pišite na vesna@retorik.si

Jaz pa vam v teh dneh želim isto kot sebi in svojim dragim – da bi bili sami kar se da prijazni s sabo!

Polona Požgan.