Loading...

 78 % ljudi ne mara svoje službe. Pa ne zaradi narave dela, ampak zaradi odnosov s sodelavci. Bodite drugačni. Stopite iz povprečja. Vsak dan se pogovarjamo – s sodelavci, strankami, prijatelji, družino. Znamo oblikovati svoje misli v takšne besede, da nas sogovornik razume? 

Dobra novica je, da se odlične komunikacije lahko naučimo. Pozitivne komunikacije smo sposobni samo, če se SAMI tako odločimo. Z izkušnjami in znanjem vam MI pokažemo, kako gre. Na praktičnih primerih prikažemo, kako triki delujejo in razložimo, zakaj tako delujejo. Uporabni so v vsakodnevni komunikaciji med sodelavci, za katere želimo, da se razumejo, slišijo in si znajo prisluhniti. Podobno velja za komuniciranje s strankami. 

Polona Požgan in Mojca Pehant sva steber podjetja Retorik, v katerem verjamemo, da je komunikacija praktično vse. Skozi njo povezujemo ali razdvajamo, sodelujemo ali ustvarjamo konflikte, gradimo ali rušimo. Želiva si, da bi zaposleni spoznali, da je odločitev pravzaprav njihova. Da se sami odločajo, na kakšen način bodo komunicirali, s tem pa se tudi odločijo, kakšno klimo bodo ustvarili v podjetju. 

Mojca Pehant sem certificirana mediatorka, strokovnjakinja za poslovno komunikacijo in psihodinamske procese v organizacijah. Verjamem v neslutene potenciale posameznikov in jih pomagam razvijati. Že vrsto let se posebej intenzivno ukvarjam s krepitvijo mehkih veščin vodij.

Polona Požgan sem mojstrica neverbalne komunikacije in vam na svojih predavanjih snov podam na način, ki vam bo usta raztegnil vse do ušes. Trenutno na delavnicah po vsej Sloveniji in v online programih o pogumu in prijazni komunikaciji učim skoraj 1.200 žensk, z motivacijskim predavanjem Prijazno je biti prijazen pa sem do danes v več prijaznosti prepričala že več kot 10.000 Slovenk in Slovencev.

 Tudi vaši sodelavci nama bodo z veseljem prisluhnili, znanje pa že naslednji dan pretopili v svoje nove delovne navade. 

Izvajamo treninge in delavnice:

 Na delavnici vas naučimo: 

  • vedeti, kakšen pozdrav je pravi, da očara vašega sogovornika in napelje h konstruktivnemu pogovoru. 
  • govoriti jasno, glasno, razumljivo in brez mašil, da boste naredili odličen vtis. 
  • govoriti dinamično in privlačno podajati svoje zamisli. 
  • pritegniti pozornost, da vas bodo ne le poslušali, ampak tudi slišali. 
  • spoznati, kako prepričati sogovornike, katere prepričevalne tehnike so najbolj učinkovite in katere napake v prepričevanju najpogosteje delate (ter kako jih odpraviti). 

 Na delavnici vas naučimo: 

  • prepoznati moč, ki jo ima komunikacija v poslovnem svetu. 
  • vse o prvem vtisu in njegovi pomembnosti. 
  • retorike kot pomembnega prepričevalnega sredstva. 
  • veščin dobrega govorca. 
  • razlike med tremo in vznemirjenostjo in sposobnosti spreminjanja svojih občutkov. 

Na delavnici vas naučimo: 

  • kako pravilno komunicirati po telefonu. 
  • jasnega in razumljivega podajanja informacij za večje zadovoljstvo strank. 
  • kako zmanjšati stresne situacije na 
  • obeh straneh telefona. 
  • postavljanja pravih vprašanj za prepoznavanje klicateljevih potreb. 
  • pravilne argumentacije stališč. 
  • obvladovanja konfliktov po telefonu. 

Na delavnici vas naučimo: 

  • osnovnih zakonitosti spoštljivega, prijaznega in učinkovitega pisnega komuniciranja. 
  • osnovnih pravopisnih pravil in najpogostejših napak, ki jih počnemo. 
  • zakonitosti različnih prenosnikov pisnih sporočil (e-pošta, klasični dopis …). 
  • uporabe primernega tona v pisni komunikaciji. 
  • učinkovite zgradbe pisnega sporočila. 
  • zakonitosti poslovnega e-komuniciranja. 

Na delavnici vas naučimo: 

  • kako obvladovati čas, da ta ne obvladuje nas. 
  • kako z ustreznim načrtovanjem zmanjševati stres. 
  • organiziranja, izkoriščanja in  obvladovanja časa. 
  • učinkovitega vodenja sestankov. 
  • pomena povratne informacije. 
  • Paretovega načela, Alpske metode, načrtovanja po Descartesu. 

Na delavnici vas naučimo: 

  • kaj je konflikt in zakaj nastane. 
  • ali je potrebno reševati vse konflikte in kako se interni konflikti razlikujejo od konfliktov s strankami. 
  • ločevanja ljudi od dejanj, prepoznavanja interesov. 
  • načinov reševanja konfliktov. 
  • preizkušanja strpnosti in iznajdljivosti. 
  • razlik v reševanju konfliktov osebno ali po telefonu. 

Vsebino vsakega programa prilagodiva konkretnim izzivom vaše delovne sredine, zato bova veseli vašega povpraševanja, na podlagi katerega bomo dorekli, kako bomo kompetence vaših zaposlenih nadgradili tako, da bodo ambasadorji vašega podjetja in pomembna dodana vrednost pri doseganju skupnih poslovnih ciljev. 

Dosegljivi sva na elektronskem naslovu info@retorik.si, v pisarni pa se vam bo na telefonski številki 041 205 533 oglasila Petra, ki vam z veseljem odgovori na vsa dodatna vprašanja. 

Veseliva se skupnih odkrivanj novih obzorij.